vrijdag 8 juli 2011

boekenleggers en de eerste oogst!

jullie hebben bij een eerdere post al kunnen zien, dat ik aan het borduren geslagen ben,  na het overlijden van de beppe ( oma) van mijn schoonzoon,  had  ik  gevraagd om bij het opruimen van haar woning, uit te kijken naar handwerkmatrialen ed...wel ik heb een doos vol schatten gekregen!  knopen, houten klosjes, oude haak en breipennen enz enz, er zat ook heel veel borduurzijde en een stukje stramien in de doos, en daarvan heb ik 2 boekenleggers gemaakt, als dank voor de gekregen spullen, ze zijn gisteren op bus gegaan, ik hoop dat ze het een leuke verrassing en aandenken vinden. heb eerst nog wel even een foto gemaakt ;)



                 en kijk eens.... de eerste oogst, van ons moestuintje ...sugarsnaps!!!


                                                               lekkerrrrrrr


liefs Anna.

5 opmerkingen:

  1. oohh waauuww ja daar vind je de schatten hihih. Erg mooi zijn ze geworden.
    Waaauuwww eigen oogst.. Super!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, wat een mooie boekenleggers heb je geborduurd. Het is vast voor de beppe van je schoonzoon een fijne gedachte dat er iemand haar dierbare spullen met open armen ontvangt. De vuilcontainer vind ik altijd zo'n waardeloze bestemming.

    En die sugarsnaps, die zien er heerlijk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk je eigen oogst!
    Ik heb voor de stenen universele verf gebruikt van de pipoos....ik weet niet hoe dit blijft dat is nog even afwachten. Nu nog even aflakken:-)
    Sil gebruikte daarvoor Talens glossy lak:-)
    groetjes en fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is leuk Anna, dat je iets gemaakt hebt van haar handwerkspullen, dar zal beppe van uit de hemel glimlachend naar gekeken hebben (Zo stel ik mij Oma altijd voor als ik met haar haakbaalden haak, uit haar naaidoos, met haar speldenkussentje...)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is mooi, Anna! Heeft de beppe van je schoonzoon deze borduurtjes nog gemaakt?
    Het is zo een heel dierbare herinnering geworden!
    Geniet van je peultjes uit eigen tuin; je weet dan tenminste wat je eet...

    Fijn weekend, groetjes Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen